Robbert is senior onderzoeker/adviseur bij Enneüs en houdt zich voornamelijk bezig met onderzoekstrajecten waarin sprake is van een grote maatwerkcomponent. Zijn expertise ligt in het goed en zorgvuldig doorgronden van de informatiebehoefte van organisaties, om op basis daarvan tot onderzoeksplannen op maat te komen.
Expertises
Robbert zijn specialisaties liggen op het gebied van doelgroeponderzoek, waarbij er bij specifieke doelgroepen nagegaan moet worden welke ervaringen, percepties, wensen en/of behoeften zij hebben. Denk aan verschillende vormen van klantonderzoek en medewerkersonderzoek, maar ook bijvoorbeeld aan imago-onderzoek en naamsbekendheidonderzoek. In de onderzoeksplannen die Robbert opzet komen wetenschappelijke, theoretische modellen samen met praktische aanpakken waardoor er gedegen onderzoeksplannen ontstaat die leiden tot concrete handreikingen voor verbetering.
De onderzoekaanpakken en -modellen die Robbert al zo’n 15 jaar inzet succesvol inzet in het praktijkonderzoek dat Enneüs uitvoert, zijn onder meer gepubliceerd in meerdere boeken voor het hoger onderwijs.
Opleidingen
- Master Business Administration / Bedrijfskunde | Marketing Management | Rijksuniversiteit Groningen