KTO 2e spoor

25 oktober 2022

Vanuit Enneüs helpen wij al meerdere jaren diverse re-integratiebedrijven met de uitvoering van het klanttevredenheidsonderzoek UWV. Naast dat onze opdrachtgevers zich inzetten voor het UWV, zien we echter dat ze ook vaak andere vormen van dienstverlening aanbieden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het KTO 2e spoor, Outplacement en Loopbaantrajecten, maar bijvoorbeeld ook jobcoaching of andere vormen van coaching. Het is natuurlijk ook belangrijk om deze vormen van dienstverlening te evalueren en soms zelfs verplicht vanuit ISO-certificeringen. Net zoals een tevredenheidsonderzoek onder opdrachtgevers. Vanuit Enneüs hebben wij een gevalideerde vragenlijst en werkwijze ontwikkeld om deze vormen van dienstverlening te evalueren.

Wij helpen meer dan 150 klanten binnen alle percelen waarvoor het vanuit het UWV verplicht is om onderzoek uit te voeren. Steeds vaker helpen we deze opdrachtgevers ook met het evalueren van trajecten binnen 2e spoor, outplacement en loopbaantrajecten, maar bijvoorbeeld ook met verschillende vormen van coaching en een onderzoek onder opdrachtgevers.

Aanpak KTO 2e spoor door Enneüs

Belangrijke onderdelen van onze aanpak zijn:

  • Een ervaren projectleider van Enneüs wordt uw vaste aanspreekpunt en zal het onderzoek voor u opzetten en coördineren. De projectleider ziet erop toe dat er conform afspraken gewerkt wordt en borgt de algehele kwaliteit, uitvoering en planning van het onderzoek.
  • U krijgt toegang tot uw eigen Enneüs klantenportaal waarin u de contactgegevens van de klanten aan ons kunt doorgeven.
  • Wij verzorgen minimaal 3 metingen in het meetjaar waarbij wij bij iedere meting een eerste verzending doen en minimaal tweemaal een herinnering sturen aan klanten die de vragenlijst nog niet ingevuld hebben.
  • Voor de vragenlijst maken wij gebruik van professionele surveysoftware. Onze vragenlijstomgeving is zeer gebruiksvriendelijk voor de respondent. Respondenten kunnen de vragenlijst op hun desktop, tablet of smartphone invullen en ze kunnen de vragenlijst tijdelijk opslaan en later weer hervatten.
  • U krijgt eventueel via ons klantenportaal toegang tot uw eigen online dashboard. In het dashboard worden de resultaten na iedere meting op een overzichtelijke manier en real time gepresenteerd. Dit stelt u in staat om tussentijds bij te sturen waar dat nodig is.
  • Aan het einde van de meetperiode ontvangt u een helder onderzoeksrapport opgeleverd in PDF.
  • U ontvangt als klant van Enneüs verder standaard een benchmark (hiermee ziet u hoe u presteert ten opzichte van andere re-integratie bedrijven) en een mooi digitaal certificaat dat u op uw website of LinkedIn kunt plaatsen.

Naast het onderzoek onder klanten is het ook goed om uw dienstverlening richting opdrachtgevers te evalueren en zodoende deze verder te verbeteren. Ook hiervoor hebben wij vanuit Enneüs een vragenlijst ontwikkeld die we gemakkelijk naar opdrachtgevers van onze klanten kunnen versturen en rapportage van kunnen maken.

Kunnen wij u van dienst zijn?

Wilt u meer weten over klanttevredenheidsonderzoek UWV, 2e spoor, Outplacement, Loopbaanbegeleiding of ander maatwerkonderzoek? Denkt u na over onderzoek onder uw opdrachtgevers, of wilt u direct een offerte aanvragen? Neem gerust contact op met onze collega Imme van der Velde en laat u overtuigen van onze meerwaarde.

U kunt ons ook bereiken via ons contactformulier of u kunt ons bellen op 050 – 711 52 55.

Delen via: