BvK is de Beroepsvereniging voor Klantmanagers (tegenwoordig heet het SAM). De BvK staat voor vakmanschap van uitvoerend professionals in het publieke domein. De BvK heeft heeft een unieke toegang tot professionals op de werkvloer van het sociaal domein. De BVK wil graag een E-panel realiseren waarbij het snel, efficiënt en betrouwbaar onderzoek kan doen onder haar leden. De BVK heeft ons gevraagd om dit panel op te zetten, te beheren en om ledenonderzoeken uit te zetten onder de leden binnen het E-panel.
Doel panel en ledenonderzoeken
Het doel van het panel is drieledig:
- Profileren van de BvK in het publieke domein;
- Inventariseren hoe leden tegen bepaalde zaken aankijken (b.v. arbeidsomstandigheden, ICT, budget, etc.) t.b.v. belangenbehartiging;
- Structureel/continue meten wat de leden van de BvK verwachten (klanttevredenheid).
Leden van het panel worden periodiek per email uitgenodigd voor een onderzoek. De vragenlijsten ten behoeve van de onderzoeken stellen wij met BvK op. De vragen kunnen in een online omgeving worden ingevuld.
Vanuit Enneüs beschikken wij reeds over een dashboard en enquête omgeving van waaruit panels beheerd kunnen worden, onderzoeken kunnen worden gedaan en resultaten op een overzichtelijke manier gepresenteerd kunnen worden. Wij hebben deze omgeving verder op maat gemaakt op basis van de wensen en behoeften van de BvK.
Kunnen wij u van dienst zijn?
Wilt u meer weten over ledenonderzoek, onze aanpak of wilt u direct een offerte aanvragen? Neem gerust contact op met onze collega Robbert Klein Koerkamp en laat u overtuigen van onze meerwaarde.
U kunt ons ook bereiken via ons contactformulier of u kunt ons bellen op 050 – 711 52 55.