Groninger Forum & Biblionet

Klanttevredenheidsonderzoek nieuw bibliotheek abonnement

Werkvelden
Diensten
Oplossingen

Het Groninger Forum (de bibliotheekorganisatie van de gemeente Groningen) heeft samen met Biblionet Groningen (de bibliotheekorganisatie in de andere Groninger gemeenten) een nieuw abonnement gelanceerd. In plaats van meerdere verschillende abonnementsvormen wordt er nu gewerkt met één abonnement voor volwassenen en één gratis abonnement voor kinderen en jeugd tot 18 jaar. Beide abonnementen bieden dezelfde voordelen, zoals een afgeschaft boetesysteem, meer actuele boeken, zo’n 10.000 gratis e-books en het mogen lenen van maximaal 25 items tegelijkertijd, die 4 weken lang in huis mogen worden gehouden. Bovendien kunnen leden lenen en terugbrengen in alle Groningse bibliotheken.

Uitgangspunten klanttevredenheidsonderzoek

Nu het nieuwe abonnement al een tijdje bestaat, zijn Biblionet en het Groninger Forum benieuwd naar de tevredenheid van gebruikers van het nieuwe abonnement. In hoeverre vinden bestaande leners (ouders van jeugdleners en volwassenen) dat de introductie van het nieuwe abonnement een goede keuze is geweest?

Door middel van een klanttevredenheidsonderzoek hebben wij Biblionet en Forum inzicht gegeven in hoe het gesteld is met (de verschillende elementen van) de klanttevredenheid.

Kunnen wij u van dienst zijn?

Wilt u meer weten over klantenonderzoek, onze aanpak of wilt u direct een offerte aanvragen? Neem gerust contact op met onze collega Robbert Klein Koerkamp en laat u overtuigen van onze meerwaarde.

U kunt ons ook bereiken via ons contactformulier of u kunt ons bellen op 050 – 711 52 55.

Voorbeeldcases

Hieronder vindt u nog meer voorbeeldprojecten.

Zijn onze onderzoeksoplossingen iets voor u?

Sluiten