Senzer

Klanttevredenheidsonderzoek UWV

Re-integratiebedrijven die een raamovereenkomst hebben met UWV voor het uitvoeren van re-integratie dienstverlening onder het perceel ‘Werkfit maken’ of het perceel ‘Naar werk’, zijn verplicht om periodiek een klanttevredenheidsonderzoek UWV uit te laten voeren over de afgeronde dienstverlening. Voor Senzer voeren wij dit onderzoek uit.

Het klanttevredenheidsonderzoek UWV dient periodiek uitgevoerd te worden. De nieuwe meetperiode loopt van 1 januari 2020 tot en met 31 december 2020. De vragenlijsten mogen via internet, schriftelijk en/of ook telefonisch worden uitgezet. Net als de meeste organisaties kiest Senzer voor het digitaal verzenden en invullen van de vragenlijsten. Klanten waarvan het traject is afgerond krijgen maximaal binnen een paar maanden een vragenlijst toegestuurd. In de praktijk komt dit erop neer dat wij drie maal per jaar de vragenlijsten versturen. Wij coördineren dit gehele proces van dataverzameling voor Senzer.

De resultaten worden gerapporteerd in ons online dashboard. Via een handige export functie kan Senzer na ieder meetjaar zelf een rapport uitdraaien wat ingediend kan worden bij het UWV.

Voorbeeldcases

Hieronder vindt u nog meer voorbeeldprojecten.

Zijn onze onderzoeksoplossingen iets voor u?

Sluiten