Nationaal Coördinator Groningen

Ervaringsonderzoek onder gebruikers van online portaal ‘Mijn NCG’

Nationaal Coördinator Groningen (NCG) is verantwoordelijk voor het onderzoeken en versterken van meer dan 27.000 woningen en gebouwen in het gaswinningsgebied in Groningen. Recentelijk hebben ze een online portaal voor bewoners gelanceerd: ‘Mijn NCG’. In deze persoonlijke online omgeving vinden bewoners belangrijke documenten en informatie over de eventuele versterking van hun woning, zoals de status en een aantal documenten. Ook kunnen bewoners via Mijn NCG contact zoeken met NCG. Om het portaal verder door te ontwikkelen, heeft NCG in samenwerking met onderzoeksbureau Enneüs een ervaringsonderzoek onder gebruikers uitgevoerd.

Uitvoer van het ervaringsonderzoek onder gebruikers

Voor de uitvoer van het ervaringsonderzoek werden bewoners die toegang hebben tot Mijn NCG per brief gevraagd om hun mening over het portaal te geven. De dataverzamelingsperiode werd gemonitord door Enneüs en na afloop werd de dataset gedeeld met NCG. De dataset vormt aanknopingspunten voor het optimaliseren van Mijn NCG.

Resultaten in ons online dashboard ImpulZ

De resultaten van het het ervaringsonderzoek zijn gerapporteerd in ons online dashboard ImpulZ. NCG heeft hierdoor altijd realtime inzicht in de resultaten. Ons dashboard is volledig in eigen beheer en gehost in Nederland.

Meer weten?

Wilt u meer weten over een klanttevredenheidsonderzoek, onze aanpak of wilt u direct een offerte aanvragen? Neem gerust contact op met onze collega Robbert Klein Koerkamp en laat u overtuigen van onze meerwaarde.


U kunt ons ook bereiken via ons contactformulier of u kunt ons bellen op 050 – 711 52 55 (kantoor Groningen) of 030 – 20 74 268 (kantoor Utrecht).

Voorbeeldcases

Hieronder vindt u nog meer voorbeeldprojecten.

Zijn onze onderzoeksoplossingen iets voor u?

Sluiten