Dynhus is een maatschappelijk huisvester in de regio Zuidwest-Friesland. Dynhus wil een meerwaarde zijn voor de samenleving en voor haar huurders. Ze willen mensen perspectief bieden met een thuis. Woningcorporatie Dynhus geeft twee keer per jaar de huurderskrant ‘Nieuwsbrief’ uit aan haar circa 3500 huurders. De huurderskrant is voor Dynhus een belangrijke manier om met haar huurders te communiceren. Dynhus is benieuwd naar de ervaringen van haar huurders met de huurderskrant ‘Nieuwsbrief’. Om ervaringen en verbeterpunten voor de huurderskrant op te halen heeft Enneüs een ervaringsonderzoek uitgevoerd.
Om de huurders van Dynhus te bereiken is gebruik gemaakt van een online vragenlijst. De vragenlijst is uitgezet via een QR-code in de huurderskrant, per e-mail, via een link op de Facebookpagina en de website van Dynhus. In totaal hebben 524 huurders deelgenomen aan het onderzoek. De resultaten van het onderzoek geven een representatief beeld van de ervaringen van huurders met de huurderskrant ‘Nieuwsbrief’ van Dynhus.
De resultaten van het onderzoek zijn gepresenteerd in ons online dashboard aangevuld met een samenvatting. Met behulp van filters in het online dashboard is het mogelijk om specifieke resultaten te bekijken op basis van een aantal achtergrondvragen. Op basis van deze filters kan Dynhus meer verdiepende analyses op de resultaten uitvoeren. De resultaten van het onderzoek hebben Dynhus inzicht gegeven in de ervaringen van huurders met de huurderskrant ‘Nieuwsbrief’ en hebben verbeterpunten aan het licht gebracht.
Wat kunnen wij voor u betekenen?
Wilt u meer weten over een klanttevredenheidsonderzoek, onze aanpak of wilt u direct een offerte aanvragen?
Neem gerust contact op met onze collega Robbert Klein Koerkamp en laat u overtuigen van onze meerwaarde.
U kunt ons ook bereiken via ons contactformulier of u kunt ons bellen op 050 – 711 52 55 (kantoor Groningen) of 030 – 20 74 268 (kantoor Utrecht).